Tutoriale

Cataloage

Etc.

Premii

Pin Traker !

Bannerul Nostru

Publicitate gratis!!!

Vrei ca blogul nostru sa iti faca publicitate gratis? Atunci ai nimerit unde trebuia! Trimite bannerul si linkul blogului tau la emailul geo_georgi98@yahoo.com iar noi ti-l vom pune pe site! Nu ca-i simplu? Asa credeam si eu;)

Sponsor:

Blogroll!



Image and <code>video hosting by TinyPic
Generated image

Image and video hosting by TinyPic

Play CP!

Vizitatori

free counters Acest Flag Counter a fost pus la data de 1 Decembrie!

Postări populare

Nu ne copiati!

Protected by Copyscape Online Copyright Protection Software

Top

Club Penguin (Games) - TOP.ORG
Design de Romania-Cp-News. Un produs Blogger.
duminică, 31 ianuarie 2010

postheadericon Poze amuzante!










Dupa cum stiti am organizat un concurs in legatura cu niste poze amuzante.Am facut un clasament:

Locul 1 : Harfas Alex!


Iata playercardul lui:



Locul 2 : Doxi3!

Iata si playercardul lui:



Locul 3 : Bogdan Tanasescu!

Iata si playercardul lui:



Locul 4 : Andrei Bogdan!

Inca nu am primit playercardul lui.


Locul 5 : Jump!

Nu am primit playercardul lui.


Si inca o poza a lui Tanasescu pe care nu am pus-o in clasament deoarece alta poza a lui a ocupat locul 3.


Sper ca o sa va placa!

10 comentarii:

JuMp spunea...

=)) e tare aia cu catrea si focul :))

danut spunea...

ce tare

Eugen spunea...

e tareaia ma sinucid!!!!!!!!!!ahahahahahha

JuMp spunea...

hihi ce tare poza mea e acolo :X pe locu 5 yeee
Si-alta data o so facem simai simai lata xD :))

Anonim spunea...

ce tari sunt!

Anonim spunea...

=))=)) super poze =)) dar vreau sa incerc sa mai fac ca au sterso pe amea

Anonim spunea...

Eeeeeeeeeee e super tare dar de unde ai uh Pinguin Storm??Il vreu si ioo!

Anonim spunea...

ce amuzant ii!hahahahaha!mie mi-a placut imaginea cu focul!

Anonim spunea...

Mor de ras!Ce lucruri amuzante!Hi!Hi!

Anonim spunea...

tieti-o tot asa,va incurajez sa publicati cat mai multe poze amuzante!sunteti cei mai tari!e foarte amuzanta poza cu pinguinul mort!hi!hi!

Regulile Chatului

Publicitate----->ban 20 ore
Spam---------->ban 15 ore
Injuratura----->depinde de gravitatea ei
Cerere owner incontinuu-->kick
Cerere moderator incontinuu-->kick
Nu cereti days sau xats-->ban 4 ore

Va rugam sa le respectati!